Menu
Wilt u meer informatie of heeft u een
vraag over DirectManager?
Mail dan naar info@directmanager.nl

Functionaliteiten

Relatiebeheer - DirectManager CRM

Relatiebeheer

Alle gegevens van een relatie centraal opgeslagen en terug te vinden en geordend in één systeem. Alle relaties zijn door u of uw medewerkers te benaderen. DirectManager is uitgerust met een postcode database zodat u snel het juiste adres kunt invoeren. Elke relatie heeft een koppeling met bestanden en documenten, facturen, offertes en abonnementen. Zo heeft u voor elke relatie alles overzichtelijk en snel in beeld.

Personen - DirectManager CRM

Personen

Door het invoeren van alle gegevens van afzonderlijke contactpersonen is er een eind gekomen aan het zoeken naar visitekaartjes. Telefoonnummers, rechtstreekse e-mailadressen, andere locaties zijn snel en eenvoudig terug te vinden per relatie in DirectManager.

Agenda - DirectManager CRM

Agenda

Al uw afspraken overzichtelijk in beeld. Niet alleen uw eigen agendapunten kunt u bekijken- toevoegen of verwijderen. Ook die van uw collega’s kunt u gemakkelijk aanpassen. Weergave in diverse kleuren is mogelijk zodat uw agendapunten overzichtelijk in beeld zijn. Tevens is eventuele synchronisatie met uw Google Agenda mogelijk, zodat u altijd en overal uw agendapunten bij de hand hebt.

Activiteiten - DirectManager CRM

Activiteiten

Van al uw agenda punten worden automatisch activiteiten aangemaakt. Zo kunt u snel bepaalde uitgevoerde agendapunten afvinken, zodat er alleen de openstaande activiteiten open blijven. Op deze manier krijgt u inzichtelijk welke punten nog open staan en dus uitgevoerd moeten worden. Tevens is aan elke activiteit een prioriteit te hangen, zodat u snel de activiteiten met de hoogste prioriteit kunt activeren.

Selecties - DirectManager CRM

Selecties

Bij elke relatie kunt u aanvinken onder welke categorie, type relatie of branche de relatie bewaard moet worden. Dit is door u zelf aan te maken en te beheren. Met deze informatie kunt u bijvoorbeeld een selectie maken van een bepaalde categorie, die u weer kunt gebruiken voor een speciale mailing. Deze selectie kunt u eenvoudig exporteren naar een Microsoft Excel document. In dit document vind u alle informatie van de door u geselecteerde relaties.

Notities - DirectManager CRM

Notities

In dit onderdeel notities kunnen dus notities gemaakt worden. Snel even een verslagje typen van een telefoongesprek, met dit onderdeel is het heel eenvoudig.

Documenten - DirectManager CRM

Documenten

Stuurt u vaak terugkerende documenten naar uw relaties? Zet deze documenten in DirectManager en maak met één klik een nieuw document aan. Zo kunt u heel eenvoudig en snel documenten afdrukken en versturen.

Bestanden - DirectManager CRM

Bestanden

Opslaan van bestanden is zeer eenvoudig in DirectManager. Of het nu een Word-document, een Excel-werkblad, een PDF-file of een ander bestand betreft, alles is mogelijk!! De bestanden kunnen direct gekoppeld worden aan een relatie of een project zodat het altijd eenvoudig terug te vinden is. Tevens kunt u in één oogopslag zien welke bestanden bij een klant horen. Deze documenten zijn op elke gewenste locatie te openen zodat u overal beschikt over een opslagruimte op afstand die gemakkelijk te benaderen is.

Projecten - DirectManager CRM

Projecten

Werkt u veel met projecten? Het gehele projectbeheer is eenvoudig bij te houden in DirectManager. Doordat uren op een project geboekt kunnen worden is altijd up-to-date informatie beschikbaar met betrekking tot het bewaken van het project. Hierdoor is elk project eenvoudig te evalueren en is snel duidelijk welke onderdelen niet volgens de begroting zijn gelopen.

Urenregistratie - DirectManager CRM

Urenregistratie

Uren snel, eenvoudig en compleet invoeren is in DirectManager een kinderspel. Uw werknemers kunnen alle uren eenvoudig registeren en toekennen aan een relatie en/of project. Hierbij behoort het invoeren van een uitgebreide omschrijving, eventueel uurtarief, direct aangeven of uren wel of niet factureerbaar zijn allemaal tot de mogelijkheden. U kunt uw registraties inboeken op relatie en/of project. Aan de hand van deze registraties weet u exact waar uw werknemers mee bezig zijn en ook welke klanten een groot beslag leggen op uw personeel. Uiteindelijk kunt u met deze urenregistratie snel en eenvoudig facturen aanmaken.

Offertes - DirectManager CRM

Offertes

Een kleine wijziging aanbrengen in een offerte zonder de complete offerte opnieuw te maken? DirectManager maakt het mogelijk. Altijd makkelijk en snel inzicht in uw openstaande offertes of gesloten offertes. Wilt u een nieuwe offerte aanmaken dan kan dit eenvoudig met de door u ingevoerde artikelen en of diensten. Een offerte is eenvoudig te dupliceren naar een factuur of andere relatie.

Facturen - DirectManager CRM

Facturen

DirectManager biedt de mogelijkheid heel eenvoudig facturen te maken voor geleverde diensten en producten. Met één drup op de knop alle openstaande uren in beeld gesorteerd per relatie, eenvoudig te selecteren en toe te voegen in de factuur. Heeft u artikelen en of diensten in DirectManager ingevoerd? Dan kunt u deze eenvoudig in uw factuur toe voegen. Een eventuele creditfactuur is snel aangemaakt in DirectManager en het handmatig aan passen van de factuur is ook een mogelijkheid. Tevens is er een overzicht van de betaalde en openstaande facturen. Op deze manier is het voor elke medewerker (die hier toegang tot mag hebben) snel en eenvoudig zichtbaar welke facturen een klant heeft ontvangen en hoe groot het openstaande bedrag per klant is.

Abonnementen - DirectManager CRM

Abonnementen

Heeft u regelmatig wekelijks, maandelijks, per kwartaal of jaarlijkse terugkerende facturen? Dan kunt u in DirectManager hier heel gemakkelijk een abonnement van maken. In dit abonnement zet u de terugkomende artikelen en of diensten. In DirectManager kunt u de abonnementen bijvoorbeeld sorteren op maand, jaar of categorie, zodat u eenvoudig een overzicht krijgt van de openstaande abonnementen. Deze openstaande abonnementen zijn met een klik om te zetten naar een factuur en direct af te drukken.

Artikelen - DirectManager CRM

Artikelen

Stuurt u vaak offertes of facturen met dezelfde artikelen en of diensten? Door de artikelen en of de diensten die u gebruikt toe te voegen in DirectManager kunt u uw offertes of facturen eenvoudig samenstellen en de gebruikte of geleverde artikelen c.q. diensten toevoegen. Ook kunnen de gegevens met betrekking tot inkoop, leverancier, kortingen etc. ingevoerd worden in het systeem. U ziet zo in één oogopslag hoe groot uw marge is en wat een order u oplevert.

Beheer - DirectManager CRM

Beheer

U heeft DirectManager compleet in eigen beheer. U kunt zelf nieuwe gebruikers aanmaken, gebruikers verwijden en toegangsrechten aanpassen. Per gebruiker kunt u zelf aangeven welke rechten de gebruiker mag hebben. Wel of geen inzicht in de facturen? In de agenda van een andere gebruiker agendapunten bekijken, aanpassen en of verwijderen? Alles kan ingesteld worden in het menu Beheer.

DirectManager CRM Lite

DirectManager CRM 100mb opslag per bedrijf, gebruik van alle modules.

gratis

DirectManager CRM Pro

DirectManager CRM alle
modules onbeperkt gebruiken.

vanaf
€ 25,-

DirectManager Referenties